مجموعه سوالات متداول
تبلیغات نوتیفیکیشنی چیست؟
تبلیغات نوتیفیکیشن مدلی جدید از تبلیغات آنلاین هستند که به سرعت در حال رشد در فضای تبلیغات دیجیتال هستند. این تبلیغات راهی جدید و موثر برای پیاده کردن استراتژیهای تبلیغکنندگان برای درگیر کردن بیشتر مشتریان با برند هستند. با ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن میتوانید طیف وسیعی از کاربران فعال موبایل و دسکتاپ را در هر جا و هر زمان هدفگیری کنید و با آنها تعامل کنید
تبلیغات نوتیفیکیشن چگونه نمایش داده میشوند؟
ساختار کلی یک تبلیغ پوش نوتیفیکیشن شامل قسمتهای زیر است:
• آیکون یا یک تصویر مربعی که می تواند لوگوی شما باشد.
• تیتر یا عنوان (معمولا محدود به ۳۰ کاراکتر)
• متن که شامل پیشنهادات و فراخوان شماست.
• بنر تبلیغاتی که یک تصویر با ابعاد بزرگ است.
شما میتوانید برای تبلیغ پوش نوتیفیکیشتان به دلخواه از متن یا بنر برای انتقال پیامتان استفاده کنید.
تبلیغات نوتیفیکیشن برای چه کسبوکارهایی مناسب است؟
• فروشگاههای اینترنتی
• اپلیکیشنهای موبایل و بازیها
• بیمهها و خدمات حقوقی
• اخبار و سرگرمی
• زیبایی و سلامت
• کوپن و تخفیف
• سفر و گردشگری
• و …
پاپ آپ چیست؟
پاپ آپ به پنجره های اضافه ای گفته میشه که روی یک پنجره و معمولا بدون اجازه کاربر باز میشود و حاوی تبلیغات هست به گونه ای که هنگام کلیک بر روی صفحه دلخواه توسط بازدید کننده یک سایت یا اپلیکیشن موبایلی باز می شوند
مزایای تبلیغات پاپ آپ چیست؟
1) این صفحات سبک هستند و به سرعت بارگذاری (Load) میشوند.
۲) این تبلیغات به دلیل اینکه در صفحات وب تولید میشوند در موتورهای جستجوگر از اعتبار بیشتری برخوردار هستند.
۳) اگر بنرها، پیام های تبلیغاتی و طراحی استفاده شده در این نوع آگهی ها مناسب باشد، توسط آنها کاربران زیادی را میتوان جذب کرد.
جرا باید فالوور اینستاگرام بخریم؟
همیشه روی تعداد مخاطبین صفحه خود تمرکز کنید و آن را با سرویس های متنوع گسترش دهید. در چنین حالتی پیج معتبری به نظر خواهید رسید و دنبال کنندگان بیشتری را جذب می کنید. فراموش نکنید که موفقیت در ایسنتاگرام نیازمند رعایت یک سری اصول و قاعده است که اگر آن ها را رعایت نکنید، هیچ پیشرفتی حاصل نمی شود. برای شما بهترین انتخاب افزایش فالوور ایرانی در اینستاگرام است که علاوه بر ارزان بودن، فالوور واقعی و فعال به حساب بیایند.